מדיניות אתר

אני מצהיר כי בעת השימוש באתר זה אני מסכים לכל התנאים הכתובים בתקנון זה :
1. משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון זה הינה – כל פעולת רכישת מוצרים ו/ או שירותים המוצעים באתר.
2. הקנייה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי קרא והבין את תקנון האתר וכי לא תהיה לו ו/ או למי מטעמו כל טענה ו/ או תביעה כנגד בעלי האתר ו / או מפעיליו ו / או מי מטעמם מלבד טענות הנוגעות בהפרת התחייבות בעלי האתר ו / או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.
3. אם תבקש להצטרף למועדון הלקוחות של האתר או לשירותים אחרים המוצעים באתר, תידרש להסכים לתנאים המיוחדים של אותו שירות הכולל דואר פרסומי.
4. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
5. לביצוע פעולה באתר רשאי כל משתמש שברשותו כרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה.
6. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה לפי שיקול דעתה הבלעדי.
7. אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.
8. עצם קנייתך באתר אתה מצהיר כי קראת והבנת את התקנון והסכמת אליו (ושאתה מעל גיל18)
9. עצם קנייתך באתר מאפשרת להנהלת האתר לשלוח אל הלקוח דואר אלקטרוני פירסומי לגבי מוצריה.

הזמנת מוצרים
א. החברה מציע למכירה מגוון רחב של מוצרים (להלן: "מוצרים"). לצד המוצרים המיועדים למכירה מצוינת במפורש העובדה כי ניתן לרכוש אותם באמצעות סימון בעגלת הקניות. אם עובדה זו לא צוינה לצד המוצר ו/או השירות, לא תוכל לרכשם, ואנו לא נהיה חייבים לספק לך אותם.
ב. על מנת שנוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך"), חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של יצרני או יבואני המוצרים. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה הזה, שומר לעצמה החברה את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

אופן ביצוע הזמנה
א. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: החברה עדיין רשאית לבטל את העסקה לאחר שאושרה ולזכות אותך בכספך.
ב. רק לאחר שהחברה תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ותקבל את אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת, בתנאי שהם מצויים במלאי שבידי אטום פלוס .
ג. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידינו.
ד. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, יהא החברה רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.
ה. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977 ו/או בכל דין.

אמצעי התשלום
א. באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.
ב. באפשרותך לשלם באמצעות אפשרויות התשלום שהאתר מציג – מלבד זה אין אפשרות תשלום אחרת.
ג. שליחת המוצרים תתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.

מועד אספקה
א. זמני האספקה להם אנו מתחייבים הם עד 5 ימי עסקים (להלן:" מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, חנותנו עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה).
ב. במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכרז ו/או מכרז פומבי ו/או מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים, ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר מטעמו של חנותנו להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
ג. המוצרים השונים יסופקו באמצעות דואר ישראל או באמצעות שליחים. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בהתאם לזמן האספקה הנהוג בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה ע"י חנותנו ואינם בשליטתה והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד החנות עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.
ד. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם חנותנו, ובכפוף לרשימת הישובים של החברה בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם חנותנו לבצע את משלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, תהיה חנותנו הפוסקת הבלעדית.

החזרות מוצרים
א. החזרת מוצרים תתבצע באופן הבא – הרוכש ישלח בהודעה מסודרת את פרטיו דרך אחד מערוצי השירות: וואטסאפ או אינבוקס של פייסבוק
ויבקש להחזיר את המוצרים. 
ב. יש להעביר הודעה מסודרת עם השם המלא, כתובת מלאה, טלפון וסיבת החזרת המוצר/ים.
ג. החזרת המוצרים כרוכה בדמי ביטול בגובה 5% מגובה העסקה + 30 שח (עלות המשלוח) (לדוגמא: זיכוי בגין עסקה בגובה 100 שח הינו 65 שח)
ד. החזרת המוצר לספק הינה באחריות ועל חשבון הלקוח לכתובת היצרן לאחר תיאום בכתב עם שירות הלקוחות (אינבוקס של פייסבוק)
ה. הזיכוי יתבצע עם החזרת והגעת המוצרים למפעל ע"י פייפאל או דרך אמצעי התשלום שאיתו שילמת או בהעברה בנקאית – בכפוף לשיקולינו.
ו. החזרת מוצרים תוך 14 יום בלבד מרגע קבלת המשלוח.
ז. החזרת מוצרים תתאפשר בתנאי שהמוצר באריזה סגורה.

ימי מסירת משלוחים –
ימי א'-ה' (אין מסירה בימי ו וערבי חג, ימים אלו לא יבואו בימי העסקים למסירת משלוח)

משלוח שלא הגיע ליעד –
חברת השליחויות מטעם חברתנו תבצע מס' ניסיונות מסירה מול הלקוח. לאחר בירור במידה ואין מענה מהלקוח ו/או נתבקשנו להחזיר, עלות ההחזר תיהיה על חשבון הלקוח בהתאם למחירון המשלוחים שלנו.

אישור קבלת משלוח –
קבלת חתימה מאת הלקוח שמקבל את החבילה , באופן דיגיטלי על גבי טלפון חכם או בחתימה על טופס של חברת השליחויות, תהווה ראיה חלוטה לכך שהמשלוח נמסר בהצלחה ללקוח של המזמינה . 

הודעה על נזק כתוצאה מהמשלוח –  
הודעה על נזק כתוצאה מהשילוח תתקבל עד 24 שעות מקרות הנזק, בצירוף תמונה של המשלוח לפני פתיחת החבילה, ולאחריה. לא מסרה המזמינה לחברה הודעה כאמור, תהא החברה משוחררת מכל אחריות לנזק שנגרם לחבילה 

 

דילוג לתוכן